ههههههممممممممممممممم
بی سرزمین تراز باد
تنهام نذار
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
صدراباد
ردپایی برساحل
وایرلس همیارنت
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بی سرزمین تراز باد و آدرس abrobad.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 154
بازدید کل : 65859
تعداد مطالب : 50
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
گمنام

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
یک شنبه 2 مهر 1391برچسب:, :: 15:27 :: نويسنده : گمنام

یک نگاه تو کند من را روانی

تو نگاهی هم نکردی من شدم آقا روانی

 

 

چقدر غروب ها دلگیره

انگار خورشید هم دلش خونه

یارو اوهم افتاده از او دور

غروب برای همینه که گریه میکنه

یار من برگرد درسته تو را ندیده ام

خیلی وقت است دل من هم خونه

 

 

بیا لیلای من

آقا بیا که تورا من نگاه کنم

یک لبخند بزنی و من جان فدا کنم

آقا بیا به خدا چشم در راهم

هر لحظه من بدوت تو هی گناه کنم

آقا بیا به جان مادر پهلوشکسته ات

تا کی میشود که هی به دیوار نگاه کنم

آقا بیا به غربت جدت امیر حق

هر روز به یاد غمش روضه به پا کنم

آقا بیا تو را قسم به رأس جد تو

تا گریه های خود با دیدنش تمام کنم

آقا بیا این جمعه نشد جمعه ی بعد

لطفا بیا که جانم را من فدا کنم

حس میکنم که لحظه به لحظه دور میشوم

آقای من میشود که من تو را نگاه کنم

هر شب به یاد غربت تو در آتشم

آقا بیا که خاکم را من به باد کنم

همچو پروانه دور شمع میگردم

بگذار در هوایت خودم را فنا کنم

دیوانه ام مجنو توام لیلای من

لیلا فسانه است من تو را تنها صدا کنم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: